Vin, let´s dance och rastlöshet

Hej fredag! Så äntligen var det helg då, ledig sådan för min del. Men jag är sååå himla rastlös så jag vet inte vad. Det kanske är vårkänslorna som spökar, för det har ju onekligen varit underbart väder här de senaste dagarna. Såg en bit gräsmatta härom dagen och höll nästa på att svimma av lycka haha ;-)
 Just nu sitter jag i soffan och kollar på let´s dance och dricker lite vin, gott! Börjar längta till mars månads sista helg också, då bär det av till Linda, Johnny och Otto i Östersund. Det ska bli kul och skönt att komma ut och se sig om lite (säger hon som aldrig varit längre norr ut än Malung) haha!
När vi ändå är i krokarna så har jag bestämt att vi ska avlägga visit på Åre chokladfabrik M...M...M...! DET ser vi fram emot ;-D Bland andra saker såklart!




*dregel* Mmm, några av alla de (vet inte hur många) av de chokladstrutar som finns från Åre. Vill inte ens tänka på hur många jag kommer att köpa med mig! :-S

Ha en trevlig kväll alla!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0