Hemma igen, mot ljusare tider och ljusare hår

Hejhopp, då var det sommartid då. Härligt! Förstår mig inte på alla som klagar när det är dax att ställa fram eller tillbaka klockan. Vad är det ni känner av? Jag känner då ingenting i alla fall. Sitter just nu med blondering i håret, för när det lackar mot vår och sommar då vill jag ha ljust hår =)

Helgen spenderades som tidigare inlägg skvallrar om i Östersund. Det blev ju också en tur till Åre och den omtalade chokladfabriken. Där skulle jag vilja jobba ;-) I alla fall med tanke på att chokladen kostar 500:-/kilot.  Men det blev ett par strutar i alla fall, är ju inte varje dag man är där uppe =)
Det var snöade förövrigt ganska ymmnigt i Jämtland i lördags och när vi skulle åka hem igår så fick vi snällt borsta av bilen och skrapa rutorna innan. Brrr... hoppas vi slipper mer snö här nere i alla fall, nu är det nog med det!

Nix, nu är det dax att skölja ur färgen. Håller tummarna för att det inte blir pippigult he,he. Men tror nog att allt det röda ska vara borta =)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0