Godisfusk

Usch, nu har jag dåligt samvete! Köpte en påse godis när jag va och handlade förut :-S och jag som skulle vara så duktig. Men man får väl tänka på de ljusa stunderna he,he.
Idag har det inte hänt mycket alls, bara varit en lugn och skön lördag. Läste ut ytterligare en kursbok så nu har jag bara en kvar, som verkar ganksa lättläst (tur det) Sen blev det god middag bestående av varmrökt lax, pressad potatis och kall citron/dillsås och efter det en promenad.
Det är verkligen helt otroligt skönt att det fortfarande är ljust ute vid klockan sex, love it! Om bara två veckor så är det ju dax att ställa om klockan till sommartid också, yaay :-D
Resten av kvällen spenderas i soffan framför datorn och en film. Och i morron bär det av till Arvika en sväng!
Ha en trevlig kväll alla!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0