Hatar årstiden, men gillar modet

Nu pratar jag alltså om hösten, för det känns verkligen som att det är precis vad det är nu, trots att inte juli är slut än. Inte en tillstymmelse till sol, bara blött och grått. USCH! Och för en gång skull har jag inte beklagat mig en enda gång över värmen i år, så då kan jag lova att jag kommer att beklaga mig desto mer äver regnet och kylan i höst! :-P

Men som rubriken antyder, så finns det ju en ljuspunkt även med hösten, kläderna! =) Älskar stickade tröjor och stora polos som man kan mysa ner sig i. Och höstkatalogerna landade ju i lådan för en månad sen snart, så jag har hunnit kolla igenom dem båden en, två och tre gånger.

  Har bestämt mig för att jag vill ha ett par mc-boots, eller mc-inspirerade kanske man ska kalla det istället. Snyggt är det i alla fall tycker jag, och så slipper man blir blöt om fötterna, vilket kan va nått av det värsta som finns.

 Men, men förhoppningsvis så torkar skiten upp nu, och så tar det ett bra tag innan hösten kommer!!!

HA en bra dag allihop!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0