Bra tisdag!

Lunchade i stan med världens bästa pappa idag. Sen var vi på glasserian i Mariebergsskogen och åt varsin megaglass och drack kaffe. Har aldrig varit där innan (på glasserian alltså) så det va trevligt. Och jag tror aldrig jag vart med om att man kan välja på så mycket olika glass, gott men rätt dyrt. 2 kaffe + 2 glass = 200 pix, och då valde vi ändå mellandyrt.

Men, men man ska väl kosta på sig sånt också ibland! =)
Sen trängdes jag ett tag på Coop på Bergvik, man måste ju ha mat så det är väl sånt som måste göras i alla fall en gång i veckan ;-P
Jag fascinerades över hur extremt mycket väsen en liten unge kan föra, och jag fascinerades lika mycket över hur många hot föräldrarna kunde hitta på om uteblivna överraskningar, inget godis m.m. m.m. om inte ungen skutade tjuta. Hmm... undrar varför man alltid ska försöka hota bort grejer när det gäller barn? Underligt, men många gör det! 
Well det är inget som rör mig än på ett bra tag i alla fall.

Har till och med hunnit vara huslig här hemma med disk och dammsugning. så nu känner jag mig riktigt duktig =) he,he. Nu ska jag sätta igång med röran som ska va i bakpotatisen som jag ska laga till middag, en sallad ska jag nog ta och knåpa ihop också.

Hoppas ni får en bra em/kväll!

//A


Kommentarer
Postat av: Sara

Hot är rätt ofta det enda som hjälper tyvärr.... =)

2010-07-20 @ 17:37:21
URL: http://pillisara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0