Sen sist...

Har det inte hänt så jättemycket. Det har blivit ett nytt år och har varit/är riktigt svinkallt. Jag var ETT ynka satans poäng ifrån G på den där sabla juridiktentan :-S Hoppas på att få tillgodoräåkna mig den juridikkurs som jag läste på Örebro uni, men det va tydligen lättare sagt än gjort verkar det som. Fast det beror nog mest på att ansvarig lärare för kursen är riktigt dretle för att ta det på värmländska. Men ännu har inte mitt hopp slocknat =)
Annars är det väl inte så mycket mer än att göra om den. Håller på att plugga tillsammans med en klasskamrat nu och det är ju alltid trevligt.
Har flyttat i stort sett alla möbler från lägenheten också, bara bokhyllan och sängen kvar och sånt som ska ner i lådor. Men har ju nästan 2 månader kvar innan jag ska lämna in nycklarna.
Tog reda på att det inte skulle bli så dyrt som jag befarat med nya tapeter heller, runt 3000:- trodde bovärden att det skulle gå på (dyrt men inte lika dyrt som jag hade befarat).
Hmm... vad mer?! Jo min bästa kompis ska flytta till Östersund :-( Sorgligt, men blir ju såklart kul att åka och hälsa på och kul att hon fått jobb. Kul också att jag nu jobbar ojämna veckor så att jag är ledig v. 6 när det är Rix Fm veckan i Åre då jag verkligen hoppas att jag och älsk kan åka upp.
Det var de senaste nyheterna från mig. Nu ska jag snart äta smördegsinbakad fläskfilé som min karl håller på att laga åt mig ;-)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0