Jobbhelg!

Alldeles kolugnt denna helgen. Jobbar idag och jobbade igår. I fredags var jag och H ute och åt på restaurang med min bästa kompis aka hans kusin + hennes familj för hon har tagit examen. Så det är väl det som varit the happening den här helgen =) Ska strax ge mig av till jobbet igen nu.

Måste bara slänga in ett citat från en av mina vänner på facebook, så himla bra!

"Livet ska INTE vara en resa ner mot graven med
målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp
utan snarare sladda in från sidan, med chokladkakan i ena handen
och vinet i den andra, med en kropp som blivit ordentligt använd,
för att inte säga fullständigt utsliten samtidigt som man skriker

WOOHOOO vilken jävla åktur!!!"

Agree?!?

Ha en bra dag alla!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0