Tror jag har någon sånär koll...

På den närmaste framtiden (ungefär resten av februari) =) Har flyttat i princip allt från lägenheten, bara lite kvar som ska skänkas bort osv. Sen ska det städas vilket jag har planerat att hinna i helgen.
Pluggas ska det också givetvis, känns skönt att jag för en gångs skull ligger ett halvt steg före. Har en bok kvar att läsa nu och sen ska jag väl i alla fall kunna börja plita på tentan. Har missat två dagar i skolan nu pga ett fel på bilen som inte var så allvarligt trots allt (pinsamt för mig men tur för plånkan) =)
Kontentan av det hela är alltså att om jag blir klar i lägenheten i helgen så kan jag ta det lite lugna gatan sen!
Giller´t!
//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0