Inse

Suck och stön. Nu MÅSTE jag verkligen börja TRÄNA igen (lägg märke till nyckelorden) Usch, det har gått alldeles för långt nu. Nästan 9 månaders stillasittande sätter sina TYDLIGA spår. (Nej jag är inte och har inte heller varit gravid) Jag har varit och är kär =) Så det har varit till att prioritera lite (läs mycket) annat än träning. Men nu har varadgen börjat infinna sig och jag bor numer under samma tak som min älskling, så det kanske är dax att man skaffar sig lite hälsosamma vardagsrutiner!

Känns dock lite motsägelsefullt eftersom medlemskapet på mitt gamla gym går ut nu i februari, efter att inte ha varit utnyttjat sen i juni. Jag skyller lite på ovanstående och lite på att jag varit lat och inte orkat åka till stan för att träna. Denna om gången tänkte jag dock prova nått nytt iså fall och välja ett gym som har gruppträning för det fanns inte på det förra. Styrketräning är kul ibland, men känns himla tradigt i längden. Kul att kunna prova nått nytt varje gång man tränar om man skulle vilja. Blir ju onekligen lättare att hitta nått man gillar och det leder ju i sin tur till mer motivation.

Vi får se hur saker och ting utvecklar sig. Det är ju tyvärr en kostnadsfråga också, och just nu är det lite väääl mycket utgifter :-(



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0