Vad hade jag på mig idag? (Dag 14/30)

 Aaa men det blev ingen bild i dag heller, har haft lite andra grejer att tänka på. För övrigt känns inte "vad hade jag på mig idag" som vare sig utmanande eller spännande så tycker att vi lika gärna kan hoppa det, det är inte så spänt liksom.
 Nu är den där helvetestentan skriven också och... det gick faktiskt ganska bra måste jag säga, för att inte säga att det kändes helt okej. Men jag ska inte ta ut nån glädje i förskott, dock har jag tagit ut lite glädje för att förra hemtentan fanns att hämta i dag och jag fick VG... igen ;-) Tjohoo!
 Just i detta nu sitter jag i soffan och dricker öl och tar det allmänt lugnt, mycket trevligt så här på kvällskvisten. Var ju meningen att jag skulle i väg på gallej i kväll men kände när jag kom hem för ut att "nä, jag orkar verkligen inte". Så finaste fick åka utan mig, men det går nog ingen nöd på dem därborta om jag känner dem rätt ;-)
 Resten av denna kvällen går nog åt till att kolla på slutet av idolfinalen (onödigt att de ens sänder egentligen när vi alla vet att Jay kommer vinna ;-P) Sen blir det nog sängen efter det känns det som. Får vara produktiv i morgon i stället, tror jag ska dra igång projekt badrumsskåp då minsann, när jag är ledig och pluggfri och allt =)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0