Vad är kärlek? (Dag 5/30)

För det första skulle jag vilja säga att kärlek är något väldigt individuellt och något som jag tror att alla uppfattar på olika sätt. Men meningen är väl att jag ska berätta vad kärlek är för mig antar jag ;-)
Kärlek för mig är att visa att man bryr sig, att få vara den man är och att låta andra vara dem de är och acceptera att alla är olika. Kärlek för mig är att känna mig trygg och att känna mig omtyckt och älskad. Kärlek för mig innebär att jag känner mig speciell. Kärlek innbär att jag vågar saker och känner mig stark. Kärlek för mig är positivt (men inte sagt att det inte kan vara komplicerat). Kärlek är nog väldigt mycket mer än vad man kan uttrycka med ord och jag tror inte heller att det finns ett specifikt svar på frågan om vad kärlek är. Det är en öppen fråga som står fri för var och en att besvara med vad han/hon tycker passar in bäst.



//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0