Min dag (Dag 6/30)

Självklart kommer detta idag, den möjligen minst händelserika dagen denna veckan he,he.
Idag har jag i alla fall varit ledig, och denna underbara lediga dag har jag spenderat med tusentals papper i min soffa. Jag har alltså pluggat inför tentan som är nästa fredag.
Jag har även under tiden slitit mitt hår i ren frustration för att jag inte fattar hur jag ska få in allt som står på dessa papper i min trånga hjärna, det är verkligen SÅ MYCKET INFO!!! Men på nått sätt får det gå.
För att bli av med lite frustration men ändå behålla håret så ringde jag min kära mor för att prata borten liten stund. Jag har också beklagat mig över att jag måste jobba till helgen, mitt jobb är nämligen himla tråkigt och den jag jobbar åt är mest grinig hela tiden, men jag gör (somman antagligen inte ska) och tänker på vilka skna slantar det ger i slutet på nästa månad.
Det längst jag kom utanför dörren i dag var till affären för att handla lite ditten och datten som fattades i kylen (kan tillägga att det var 18 minus grader och då tycker inte jag att man ska behöva gå så långt utanflr dörren).
Väl hemma igen blev det lite mera plugg och senare middagslagning och disk. Sen kom kärleken hem och då käkade vi min underbart goda middag ;-) Sen blev det lite vila på den och nu sitter jag här i soffan igen, dock utan tusentala papper den här gången.
Dagen är väl i och för sig inte slut än men jag betvivlar att det händer så mycket mer (för det har ju verkligen hänt JÄTTEmycket idag hehe)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0