Min bästa vän (Dag 7/30)

Till att börja med så vill jag ändra rubriken till pluralform "Mina bästa vänner". De jag har är så otroligt bra så det är omöjligt att bara välja en.
Jag har en liten grupp på fyra tjejer som jag ser som mina absolut närmaste vänner, jag vet också att de är mina riktiga vänner för vi har varit med om mycket tillsammans, i bland hörs vi ofta och i bland kanske inte alls på en månad eller två men vi är inte mindre vänner för det och det är inget som blir konstigt p.g.a. det.
Jag har haft och har väldigt roligt med dessa tjejer, jag litar på dem allihop till 110%. De tar mig för den jag är och jag har aldrig behövt göra mig till för dem, jag vet att jag kan säga vad jag tycker och tänker till dem och de gör detsamma för mig.
De är fyra av de finaste människorna som går på denna jorden och jag vill aldrig vara utan dem.
Zarah, Helén, Linda och Lotta ni är mina ♥-an. Älskar er!



//A


Kommentarer
Postat av: Helén

Awww älskar dig med gumman <3

2010-12-04 @ 15:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0