En första (Dag 25/30)

 Tänk att detta var precis det jag upplevde idag, för första gången hittills under utbildningen (ja nånsin t.o.m.) så kände jag att den där kommande (satans) metodkursen kanske inte blir så hemsk ändå (förutom litteraturen på engelska då). Jag kände att det faktisk var nått som fastnade idag och det kändes inte helt totalt övermäktigt i alla fall. Har haft ågren jättelänge inför den kommande kursen, ändå är den inte förrän nästa vår! Bara det säger väl en del. Men läraren vi har är verkligen fantastiskt bra och hon kan verkligen detta med att förklara och lära ut.
 Så nu känns allt lite bättre tycker jag, bra avslut så här inför jul =)


//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0