Återkommen

 Då var julen över för detta året då, även bloggen har fått lite julledigt de senaste dagarna, vilket innebär att den där utmaningen jag höll på med inte riktigt blir färdig, och nu har jag ingen lust att ta igen det jag missat, men jag misstänker att ni nog överlever ändå ;-) Det har varit en fantastiskt trevlig helg med mer mat än man egentligen kan äta, många fina klappar och goa fina människor hela helgen lång.
 I morgon är det dags för en liten tripp till Gbg (om nu tåget lyckas ta sig ända fram, det kan ju vara lite osäakert sådär) Där blir det lite shopping b.la och god mat där med, dock allt UTOM julmat, den får snällt vänta tills nästa år.
 Tja, det var väl det jag hade att berätta om den  här helgen ;-) Hoppas att ni allesammans haft en lika bra helg ni. Snart är det dax för nytt år och nya utmaningar.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0