Va hände?

Hur i hela har klockan blivit halv 4? Jösses! Och vad har jag åstadkommit idag då tro? Inte speciellt mycket för att vara ärlig. Hämtat nya datorn och kurslitteratur (som jag har tänkt att bläddra igenom i flera timmar tydligen). Ringt min knepiga chef, som skulle ringa tillbaka vilket han inte har gjort än. Sump! Diskat och tvättat lite.

Jahapp, det var det det, va ju en hel del ändå ;-P Men jag får nog kanske ta och kika genom kurslitteraturen, den ena boken i alla fall. Va tvungen att ladda batteriet till datorn innan användning, så jag har en bra stund på mig till det. Hmmm... måste fundera ut nått att äta också...

 Ha en bra dag allihop ( eller fortsatt eftersom hälften har gått :-))

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0