Terrordåd...

I mitt eget hem dessutom! Tror ni inte att nya kaffebryggaren också har gått sönder elle??? Jo men visst har den det. Verkar nästan omöjligt att få dricka sitt kaffe ifred ju :-/ Så i dag fick jag snällt åka in till stan och kräva en ny.
Självklart så hade de ju inte den modellen inne, så jag fick nöja mig med en annan för att jag ville ha en svart. En plastig, ful historia är det, men det gjorde kaffe i alla fall, och förhoppningsvis så håller den i mer än 2 veckor :-P

Dock fick jag lite plåster på såren när jag hittade en tjuga på golvet när jag stod i kö på systemet. Ha,ha som jag slängde mig efter den så skull eman kunna tro att jag aldrig sett pengar. Men vem vet det kanske var början på min miljon.
Dock gick jag direkt efteråt in på coop och köpte mjölk och bullar som jag och bästa Helén skulle fika på, så det blir nog tyvärr ingen miljon *jävlars* ;-)

Inhandlade också ett mycket sexigt (INTE) sadelöverdrag, ett sånt som är fyllt med nån form av gel. Jag var ju som bekant på mitt första spinningpass ever igår, och inte är det benen jag har ont i idag kan jag ju avslöja. Fick tips av instruktören på passet om att köpa ett sånt, det finns ju även "sexiga" byxor ;-P men de är svindyra.

Nu ska jag vänta på att bästa älskling kommer hem. Han hade efterrätt med sig sa han, yam, yam! =)

Ha en bra kväll alla!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0