Spinning, del 2

Japp det är sant, tro´t eller ej! Men det blir en repris, eller förhoppningsvis många repriser. Riktigt skönt att få ta ut sig, och med diverse hjälpmedel som förhoppningsvis bidrar till att man inte får så ont på vissa ställen så blir det nog ännu roligare =)

Tänkte att jag skulle utöka med ett bodystep frampå, för att träna flera delar av kroppen och på ett annat sätt. Vore ju duktigt om jag kunde köra i alla fall två dagar i veckan, så att man hamnar på en "normalkonsumtion". sen när jag blivit riktigt fit (om sisådär 100 år) så ska jag nog klämma in ett tredje pass också, så är jag uppe på den ultimata nivån (i alla fall min ultimata nivå, och det är ju den som räknas).

Nu blir det däremot lite slappa av, sen måste jag ju raka bena så att man inte kliver in i spinninglokalen som den värsta gorillan ha,ha ;-D



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0