Solomys

Idag är det jag och chipspåsen som myser i soffan ;-) Bästa H är på kräftkalas han. Jag intog ett par kräftor förut jag med, det var mumma!

Annars då? Ja ni inte så mycket, är shoppingsugen så in i bomben. Längtar till nästa helg som bara den. Då blir det en tur till Göteborg för mig och älsklingen. God mat, mys och SHOPPING ;-D Som den smink/hudvårdsjunkie som jag innerst inne är så tänkte jag att jag skulle testa på en ny hudvårdsserie.

Formula 10.0.6 

 
(www.formula1006.com)

Nån som testat? Har hört en del bra om det, och att produkterna sen inte kostar mer än 99 kr styck gör ju inte saken sämre. =)

Nä, nu ska jag mysa på i soffan =)
Ha en bra kväll allihop!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0