Snart höst = dax att få ordning på valkarna

Samma sak som varje år med andra ord he,he. Jag är lagd lite tvärtom mot de flesta. Andra brukar ju få träningsångest på våren inför bech-xx. Men inte jag, har mer ångest när hösten närmar sig. När man knappt rört sig över huvudtaget och ätit och druckit gott (ofta lite för gott) hela sommaren. Jag nästan hör hu valkarna hånskrattar å mig he,he ;-P

Tanken på att det snart är mörkt när jag kliver upp på morgonen och mitt energiförråd förtvinar skrämmer mig också minst sagt. Har ingen lust att bara sitta i soffan och jäsa och va deppad från oktober-april, usch och fy. Så jag MÅSTE verkligen komma igång och röra på mig. Tror jag kan ha hittat ett rätt bra ställe nu. Med en handfull olika pass, bra tider och bra spridning över veckans dagar, och framförallt bra pris!

Vanlig styrketräning med vikter är ju så satans tråkigt. Visst kanske nån gång då och då, men det är något jag klarar mig utan faktiskt. Har ju heller inget intresse i att bygga muskler, vill bara röra på mig ordenligt och känna att det är kul, så passträning känns som det bästa alternativet då tycker jag. Ska ta och kolla upp saken närmare nån dag framöver.

Ha en bra kväll allesammans!



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0