Rix fm och lite gula löv... Jodå, höste...

Rix fm och lite gula löv... Jodå, hösten närmar sig onekligen. Rix morronzoo-gänget är tillbaka efter sin semester och det har jag alltid förknippat med jobb/skolstart, och i morse när jag åkte till jobbet så blåste det omkring lite gula löv och det om nått är väl ett hösttecken. Jag som lever mer för den ljusa årstiden bävar inför hösten, men jag försöker tänka positivt även på den i år, och allt kul som vantar. Tror att jag har blivit lite bättre på att tänka i positiva banor sen jag träffade H. Är fortfarande rätt negativ, men det verkar gå åt rätt håll i alla fall :-) Nu längtar jag först och främst tills på måndag, man skulle väl i princip kunna säga att det är första dagen på resten av mitt liv ;-) //A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0