Opålitlighet ogillas

Den som är opålitlig i det här fallet är min dator. Vi kommer inte överens längre kan man väl säga. Den stänger av sig lite när den själv känner för det och ansluter till internet likaså. Sånt gör mig grymt irriterad! Trodde ett tag att jag kanske skulle klara mig ett tag till, men så i morse började det med att den lät som en brandbil och sen har den stängt av sig x antal gånger. Så jag beställde en ny dator.

Och bara för det så kommer den säkert att funka utmärkt :-P men har ingen lust att chansa. Speciellt inte nu när skolan snart är igång igen och det ska skrivas tentor och arbeten om vartannat. Räddade i alla fall alla foton och textdokument innan det brakar helt, det är det viktigaste tycker jag, speciellt foton.

Det blev en mini-pc denna gången, en Eee från Asus. Bara att vänja sig på med att skriva på pyttetangentbord då. He,he. Men det blir nog bra det med.



Vanlig, svart, tråkig. Men huvudsaken är att den funkar och inte gör som den själv vill utan som jag "säger" åt den! ;-D

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0