Det räcker nu!

Suck, stånk å stön!!! Jä**a skitregn! SLUTA!!! Jag vill ha sol, pronto! Det är inte normalt att hösten kommer i juli, då ska det vara varmt och skönt! Håller tummarna för att de två sista veckorna i augusti blir kanonfina. Då har både jag och älskade H slutat jobba och är äntligen lite långlediga tillsammans! Det ska blir mycket mys!

Nu ska jag förövrigt gå in och snooza lite på min sovande prins innan jag ger mig iväg till jobbet. Hoppas inte jag somnar bara, är grymmande trött idag.

Hoppas ni får en bra dag allihop, och myser till ordentligt i det astrista vädret! Helt tillåtet att dega på soffan helas dagen lång ;-) Om man inte måste till jobbet eller annat förstås...



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0