Bebissnooz och spinning

Dock inte samtidigt he,he =) Träffade min brorson för första gången idag, ja och ni kan ju gissa vem som är världens finaste bebis! Självklart är jag också världens stoltaste faster! Bloggar från mobilen sen så att ni alla får se detta underbara underverk =)

Ja ni hörde rätt... Spinning it is ikväll. Första träningspasset på ages. Men bättre sent än aldrig. Har aldrig varit på stället förut, så jag hoppas att det är bra. Det lär jag märka om nån timme ;-)
Får väl se om jag lyckas trampa mig igenom 1 timme utan att stendö ha,ha! Nog för att jag slutade röka för över ett år sen, men kondisen är ta mig tusan lika dålig nu som då, men förhoppningsvis är det lite lättare att få upp flåset nu, och så slipper man kanske flåsa som en hel blåsbälg!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0