Aaattjooooooo.... Prosit!

Har nyst ca 1000 gånger idag känns det som, och snuvig är jag också. Förkylning på G :-/ Skyller allt på älsk ;-) Well, well sånt som händer, det går ju alltid över.
Idag har jag lunchat med kära far och hans mor och sen fikat med världens bästa Lotta. Trevligt, trevligt! Det lönar sig alltid att ha med sötaste farmor i affärer också ;-) Ett par jeans och en tunika från Gina Tricot blev det, tack för det!

Nu sitter jag här och är väldigt sugen på choklad känner jag... MMM...marabou! *dreggel* Man kanske får ta och ge sig av och skaffa det, hörde nått om att älsk också va sugen på choklad, så då måste jag ju definitivt göra det he,he ;-)

Annars blir det bara lugna gatan här ikväll.
Hoppas ni får en bra kväll allihop!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0