Me and my cup of tea

Åhå vilket tjusigt rimm jag fick till så här på nattakvisten =)
Har väl egentligen inte så mycket att säga, men var sugen på att skriva nått.
Har varit hos en ett par kompisar och druckit vin och kollat på sjuk komedi, det va skojj =)
Fast nu sitter jag som sagt va här med min tekopp och filosoferar, fast jag ska nog ta och hoppa i säng strax.
Jag saknar min älskling oerhört mycket och önskar att jag kunde få ha honom här. Men han ligger och sussar sött många mil ifrån mig just nu, så det blir svårt tyvärr :-/ Så det blir nog ganska svårt att somna idag. Igår natt när han låg brevid så slocknade jag direkt däremot och vaknade inte förrän kl 12 i dag. Får lite ågren när jag sover så länge, men det kanske fanns en undermedveten baktanke med det he,he. Kankse meningen att jag ska va vaken hela natten i dag elle nått =) Det märks.
Jag får gosa lite med mina kissekattisar i brist på annat.




//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0