Snabbis update...

Hmm... har vart kass på detta de senaste dagarna. Fy på mig! 
Har sovit skitdåligt i natt, det blir alltid så första natten jag ska sova ensam efter att jag varit hos Henrik, och nu har jag varit där i över en vecka så...
Ska snart ge mig av till skolan nu för psykologhandledning med studiegruppen (nej det är inget värre fel på oss, det är bara en obligatorisk del av utbildningen =))
Och efter det ska jag in till stan och köpa julgardiner och sen till biblioteket för att plugga lite (om jag inte är för hungrig så att jag måste åka hem hehe) Men då får jag plugga hemma i stället.
Har säkert mer att säga men hinner inte just nu.
Ha en bra dag alla!


//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0