Fredag den 13:e

Brukar nästan alltid ha otur denna dag. Det har varit brutna fingrar och stukade fötter och jag vet inte allt genom åren, men idag har det inte hänt nått värre (ta i trä eftersom dagen inte är slut än)
Det har tvärtom varit en mycket bra dag. Är numera stolt bilägare till en Saab 9-5. Känns bra, känns fint he,he. Love it! =)
Någon annan som jag älskar är min underbara Henrik! Det känns verkligen jättejobbigt att vara ifrån honom, känns som om det fattas en del av mig då. Om jag kunde så skulle jag stoppa honom i en liten ask så jag kunde ha honom med mig överallt. Hihi ;-)
I morron är det dags att jobba igen, vilket betyder att det är dags att knyta sig inom kort.
Go natt vänner!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0