Produktiviteten flödar, kanske dock inte där den borde ;oP

Jag påväg till gymmet kl 10 en söndag är ingen vanlig syn, hoppas ni som såg mig tittade ordentligt. Ha,ha.
Inte klokt va mycket energi man kan ha ibland.
Innan kl 13 så hade jag hunnit med mer än vad jag vanligtvis gör på typ 2 dagar =D Men jag klagar inte.
 Har återigen haft en helt otroligt mysig helg. I fredags var det grillande och öldrickande för hela slanten och igår var det bara myyyyyysssss på hög nivå. Skönt att slippa stressa. Sötnos du är verkligen guld värd! Puss på dig!
Kanske borde jag ha lagt min energi på annat, men det hade ju inte varit lika roligt och mysigt he,he.
Jag har i alla fall inte lagt mina utbildningsplaner helt på hyllan. Har bestämt mig för att det får bli distansutbildning av nått slag, exakt vad vet jag inte än, men det hinns väl med att bestämma det också. Under tiden blir det till att jobba, jobba, jobba! =)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0