Late update

Jaha, nu var det ett tag sen man skrev nått här. Men har haft minst sagt fullt upp och då gäller det att prioritera.
Längtar till den 4:e juni som bara den. Då blir det lite välförtjänt semester från skolan, som jag förövrigt funderar på att droppa av.Vi får väl se hur det blir med den saken.
Känner att jag måste skaffa mig ett liv bara. Som det är nu så har man ingen fritid, inga pengar och inte tid med nått. Det blir lite tråkigt i längden kan ag upplysa om.
Men jag tänke rinte göra något förhastat så jag tänker ge det sommaren och tänka igenom saker och ting ordentligt. Och givetvis så måste jag skaffa ett jobb.

För att hoppa till roligare saker så ska jag på 25-års kalas ikväll =) Det ska bli kul. Som tur är så är jag inte så seg idag fast vi gick ut igår också, vilket inte var meningen. Blåmärken har jag överallt också =/
Z skulle skjutsa mig på cykel, vilket inte är så bra om promillehalten är för hög. Så det slutade ju med att jag ramlade av givetvis, tror jag fastnade med foten i hjulet elle nått. Ont gör det i alla fall. Men det var himla kul ändå =))

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0