Klagomuren

Detta inlägg kommer bara att ägnas åt att klaga, klaga, klaga! Det är bevisat att man mår bra av att göra det ibland, och idag är det alla mot mig dagen känns det som så då tänkte jag ta tillfället i akt. Så slipper mina stackars vänner slita ut öronen =)
Jag ska va riktigt jobbig och börja äääända från början ;o)
Äh, jag kör en lista istället!

1) Sov 3,5 timme i natt pga pojkvänsabstinens och kattallergi
2) Bussen va för det första sen, och efter vägen så klev det på en hel hord med tjattriga, fnittriga tjejer som kunde allt annat än att hålla tyst.
3) Huvudvärk uppstod när jag väntade på att bussen skulle ta mig hemöver igen + att jag inte fått nån mat.
4) Han inte ända hem innan regnet öste över mig (jag cyklade).
5) Väl hemkommen så har nån av mina katter haft ner en glasskål som jag fick på studenten, som givetvis hade gått i en miljon bitar. Missade en bit när jag dammsugade och såklart trampade jag på den.
6) Hittar inga distansutbildningar med löpande intag, jag har letat och letat.
7) Datorn påstår att min bildmapp är skadad så jag kommer inte åt mina foton. Har såklart inte hunnit göra nån backup och det är bilder från de senaste månaderna.
8) Det svenska vinet som är från spanien är tydligen farligt, farligt. Och jag som gillade det. Men nu vågar jag inte dricka det igen kan jag säga. (obs, detta är ett i-landsproblem och bör tas med en nypa salt) Dock bör det som hände norrmannen tas på största allvar!
  

Ja, det var väl allt just nu! =)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0