Jag ska flytta in i en tröja för jag har separationsångest ;)

Hur är det möjligt att sakna nån så? Vet ej, men jag gör det som bara den! kan kanppt sova, äta eller ens funka som jag brukar, men vad gör väl det när man vet vad man har att se fram emot och VEM man har att se fram emot?!?!
Trivs alldeles ypperligt i den rosa bubblan som vi delar, vill helst aldrig flytta ut!
En tröja som luktar alldeles supergott är alltid mysigt, även om det inte går att mäta med originalet =)

I morgon blir det en härlig dag som jag ser fram emot väldigt mycket. Kommer att ge järnet i allt jag företar mig och hoppas att tidengår lite snabbare. Hmm... undrar hur man fikar järnet?!?! Ha,ha, det lär ju vissa personer bli varse i morron.

Nu känner jag att det bara blir bla, bla av allt jag skriver så jag lägger ner nu. Måste skriva på annat håll också ;)
I kväll är det jag som sover i stickad tröja ;)

Ha det bra alla (fast det finns nog ingen som kan ha det lika bra som jag just nu!)


 Tror det tar mig precis dit jag vill vara!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0