Absolut nada

Har absolut ingenting att skriva just nu tror jag. Men jag gör det ändå bara för att det var så längesen jag uppdaterade. Har inte hänt mycket i mitt lilla liv senaste veckan, det är mest det vanliga. Förutom en sak, har äntligen gjort tatuering nr 4 nu =) Fast tatueringar hör väl också snart till vanligheterna ha,ha.
Det var till och med lugnt på valborg ( jag super minsann inte fast jag går som ungdom, bara ibland ha,ha).
Längtar tills på onsdag då det är deadline för grupparbetet som vi håller på med. Sen blir det lite välförtjänt långledigt, yes I need it. Ska bli Gôtt! Nu är klockan strax efter 21 och jag funderar helt seriöst på att gå och lägga mig, har jobbat hela helgen så jag anser att jag har rätt att göra det.
Ha de gôtt alla!

 Här är den helt nygjord så det syns inte så bra. Men det kommer en bild till när den har läkt =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0