Underbart med omformat... Eller?

Suck f-ck! Nu håller babe på att radera hela min dator för att sen installera om allt igen, eftersom jag fick ett j-la virus för ett par dagar sen. Som tur va har inget blivit förstört, hoppas bara att vi fick med allt vid överföringen till hans dator. Som för övrigt skulle ta ca 10 timmar. Då är inte jag vaken i alla fall %o) I morron är en stor dag he,he Har ju sökt sommarjobb som LSS-handläggare och i morron ska jag upp till chefen där. Fick tag på honom i fredags efter många om och men. Får hoppas att jag kan göra nån form av avtryck då. Ska vara där syndigt tidigt så... kl 09. Efter det blir det en tur till gymmet, sen bibliokteket för att låna böcker tills nästa kurs och sen blir det plugg, plugg,plugg!!! Den fruktade tentan startar på tisdag kl 08:15 i den s.k. bunkern, vilket är en sal i källaren utan fönster brrr... creepy! Inte konstigt om man skulle kugga på den, får ju klaustrofobi. Nu ska jag ta och läsa igenom lite föreläsningar. Återkommer på tisdag eftermiddag när nerverna lagt sig lite.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0