Saturday I love you like gold...

Har nästan precis kommit hem från jobbet nu, jag och babe lyxade till det med pizza idag *mumma* Har inte gjort speciellt mycket idag (fast jag har varit på jobbet) he,he. En del har det bra. Veckan har varit rätt händelselös överhuvudtaget. Pluggat på, tränat, tvättat. Ja, det vanliga =)
Eller förresten så har jag ju sökt sommarjobb. Som LSS-handläggare. Vill ha, vill ha, vill ha!!! Det är ju det jag utbildar mig till så det skulle ju va en hit om man kunde få det. Efter många om och men så fick jag tag på chefen på biståndskontoret här i stan och lyckades tjata till mig en "träff". Vill helst lämna över min ansökan personligen, tror att man gör ett större avtryck då, så att folk kommer ihåg en. Så klockan 09:00 på måndag morron ska jag upp dit, det ska bli spännande. 
Nu ska jag inte anstränga mig så mycket mer idag, ska äta lite choklad och ligga i sängen och glo på Tv. Gööött! =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0