Prisa gud nu kommer skatteåterbäringen...

Eller så var den bara på drygt 1200 pix så varför skulle jag prisa gud. Ju mer man betalar i skatt desto mindra får man tillbaka. DET tycker jag är dålig stil. Men, men så är det.
Har varit i skolan och varit produktiv i dag (rätt så i alla fall) Vi gick en promenix på 3 km för att se hur det såg ut i ett visst bostadsområde, vi ska nämligen göra något som kallas för områdesbeskrivning och då måste man ju veta hur det ser ut (logiskt) Tror nog att vi kirrar det galant. Får se om jag hinner iväg till gymmet idag då, annars får det bli i morron. Senare ikväll ska jag till Z på tacomiddag + vin, det blir nog mysigt och kul. Gulliga vänner man har som ställer till med middag mitt i veckan, aldrig fel.
Var ju i Sthlm under helgen också, vi tog det rätt lungt så det är inte så mycket att berätta om. Shoppade lite och drack lite drinkar och bara softade och hade det mysigt.

(www.mjay.se)

He,he såna här bilder kan man hitta om man söker på tacos på google =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0