Min dator är sjuk =(

Skit, skit, skit! Jag har fått virus i datorn. Inget sånt som förstör nått i datorn, men det är fruktansvärt störande. Det är faktiskt första gången det har hänt mig. Nu finns det ju säkert såna virus som man inte märker av, men vi vet ju alla att det vi inte ser det finns inte he,he.
Förhoppningsvis kan vi få ordning på problemet utan att behöva formatera om datorn (hoppas!!!)
I övrigt är det väl det enda som har hänt under veckan hittills. Har lite småångest för det är så himla härligt väder ute och jag måste sitta inne och läsa massa tjafs som jag ändå inte förstår =( Men jag fick reda på igår att jag klarade förra tentan, så det gav mig lite extra motivation till att lägga ner mig lite. Nu ska jag gå ut och sätta mig på trappen med bok, cigg och kaffe =) Ha en bra dag alla!


(www.zcache.com)

//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0