Vad hände med sommaren?

Hmmm, ja det kan man ju fråga sig? LIte skumt att det kan gå från 30+ och strålande sol till 9+ och ösregn på bara en dag. Kan ju hålla en tumme eller två för att det i alla fall är uppehåll i morron när jag ska på 30 års kalas, som givetvis kommer att hållas utomhus. Stackars lilla bror som ju faktiskt fyllde år förra helgen då det var strålande väder =(
Men efter ett par glas vin och en och annan öl så får vi det nog kul i alla fall, inget som inte går att lösa. =)
Tänkte att jag skulle va produktiv i dag för det var jag verkligen inte igår, sov i stort sett hela dagen av och till. Så nu ska jag försöka komma i väg till gymmet, sen bär det i väg till Linda för lite kaffe och tjöta. Och det bästa av allt, min fina, underbara sötnos kommer hit i kväll =)) IIiiihhh.... saknar honom massvis som alltid. Det ska bli mys att få sova ihop i natt ;) Så i kväll får det gärna ösregna för det är enligt mig det perfekta mysvädret, och här ska mysas på hög nivå =)
Nu blir det ett par koppar kaffe till innan dagen startar på allvar.




//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0