Sådär ja =)

Fick en väldigt trevlig överraskning när jag kom hem igår kväll. Min egen underbara älskling kom på oväntat besök, det uppskattades väldigt väldigt mycket! Så det blev en supernysig kväll/natt/morgon somm alltid i hans sällskap. Synd bara att tiden går så fort när man vill att den ska stå still.
Har  varit duktig och fixat ett arbetsintyg som förhoppningsvis kommer innan veckan är slut, och så har jag ringt min gamla chef och sagt att jag vill jobba, jobba, jobba och att hon ska höra av sig till mig om det kommer nån öppning nånstans. Får hålla en tumme på att det gör det närmare hösten.
Vi prisar gud i dag också för skattåterbäringen har äntligen landat på kontot =)) Inte så mycket att hurra för men bättre än inget. Funderar på att ta en veva på stan och sätta lite sprätt på de pengarna hehe. Ett par nya skor och nån form av klädesplagg får alltid plats hos mig =D
Men innan jag gör nått annat så tror jag bestämmt att jag ska fixa i ordning lite här hemma.
Ha en bra dag all, trots skitvädret!




Det finns inte ord för hur mycket du redan har kommit att betyda för mig. Jag älskar dig hjärtat mitt!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0