Plus och minus

Helt färdig är jag, åkte buss till och från skolan idag vilket jag inte gjort på väldigt länge. De var påfrestande. Ska tilläggas att det är en "liten" resa på 22 mil tur och retur. Men föreläsningen var i alla fall halvintressant he,he. LIte smått förvirrad och överfilosofisk föreläsare. Han kläcker så fina citat hela tiden, som t. ex "Allt ska förstås direkt, som ett kakrecept" eller "information kan man sända ut i rymden som en liten skylt eller vad som hels". =)) Härligt med citat! Tillslut kom jag hem ialla fall efter 4 timmar on the road och x antal timmar i föreläsningssalen tillsammans med 150 andra likasinnade, var precis så sur och grining som bara jag kan bli när jag är trött. Började grina för att en av katterna välte ner äggpaketet från bordet. 
Men humöret vände lite när jag fick ett mess av min kompis P om att de nya tentaresultaten fanns på mailen. Godkänd igen, yeeeey =))) Än har jag inte spräckt nollan!
I morron blir det en nästan ledig dag och i helgen är det dags att jobba igen, vad gör man inte för att ligga på topp?!?! He,he.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0