Dags att vända på dygnet

Jaha, då va klockan snart 01:00 igen då. Får ta och vända på dygnet nu om jag ska orka mig iväg till skolan under veckan.
Så fort jag har lite längre ledighet så ska jag sitta uppe nätterna i ända. Förr var det inga problem alls att lägga sig vid 3-4 tiden på morron och upp kl 6. Det var tider det minsann he,he. Det är väl inte mer än sisådär fyra år sen, men man kan ändras fort.

Annars har det varit en rätt seg dag idag, tog ett par glas vin med några kompisar igår, som tur var kom vi aldrig iväg ut, då hade jag nog varit ännu mer "död" idag än vad jag var. Konstigt egentligen för jag brukar aldrig bli bakis, inte så att jag hade huvudvärk men ett lagom roligt illamående har plågat mig nästan hela dagen.

Nu ska jag nog ta och krypa ner under täcket och slötitta lite på tv.
Inga bilder på mina små godingar idag he,he ;o)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0