Tankar från sofflocket....

Inte för att min soffa har nått lock, men what the hell ni fattar. =)
Jobbat idag, hela dagen bokstavligen (7:30-21:00) Så jag är lite lagom mosig och trött nu. Det blev micropopcorn med aromat på till kvallsmat idag, snabbt och enkelt he,he.
Såg trots mina principer på melodifestivalen på jobbet förut, för att ha nått att fördriva tiden med.
Vart är melodin i festivalen undrar jag? Det var nog det absolut sämsta som de någonsin sänt tror jag. Och hur såg artisterna ut sen? Nån hade klämt ner sig i en svart kondom, som dessutom var för trång över brösten. Nån hade ett blått tält på sig och en tredje såg ut som att hon knaprat nått som inte är lagligt. 
Det var ju i och för sig underhållning, dock kanske inte på det sättet som Sveriges television hade tänkt sig men,men. Nu måste man ju nästan se de andra deltävlingarna också (trots sina principer...)
Nu ska jag mosa ner mig i sängen och drömma mig bort =)
Go natt!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0