Den 25:e är man aldrig glad

Jag fattar inte vart alla räkningar kom från den här månaden?!?! Eller det gör jag väl, men jag vill inte inse =( Hade en massa planer på G, men dessa får nu snällt läggas åt sidan en stund. Kan inte riktigt se tjusiningen med den 25:e som många tycks göra. Då ska man ju sitta framför datorn med en jättehög av räkningar brevid sig som ska betalas.
Det finns väl inte en jävel på jorden som tycker det är kul?
Neeh, jag vill hellre bränna mina pengar på sånt som jag blir glad av. Gött om man fick ett sånt liv nån dag så att man kunde göra det.
I morron kanske jag blir vuxen på riktigt också, ska till banken och diskutera lånelöfte. Är sugen på en bostadsrätt. Hittade en superfin, men den lyckades ju försvinna i en grisblink. 
Men, men förhoppningsvis så dyker det upp nått liknande snart igen.

Detta blir jag glad av;

(www.lucibellotravel.com)

(oradd.bloggspot.com)






(www.playraport.se)
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0