Uttråkad deluxe

Vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad gör jag nuuuu??? Är så himla uttråkad, men kan inte komma på nått kul att göra. Knappt har jag nån röst heller, är hes så det låter som att jag inte har gjort annat än druckit whisky och rökt ciggaretter (fast jag inte ens tycker om whisky och inte har rökt på 19 veckor)
Min bättre hälft pluggar förfullt (för att han har så bra framförhållning ;-P) Kanske jag också borde göra egentligen, men det är ingen direkt panik på min front för de två uppgifter vi har på den här kursen ska vara klara 14:e och 22:a januari. Så det är ju ett tag kvar.
Voj, voj... är nog för rastlös för att kunna skriva nått vettigt här också verkar det som. Jag får ta och finna ut nått vettigt att göra (fast det behöver inte va vettigt heller, bara det är nått att göra ;-P)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0