Omotiverad...

Varför? Vet ej! Det är mycket jag borde göra egentligen, fast det är så skönt att ligga i soffan och titta på film (farligt med digitalbox).
Men det är väl som vanligt att bara man kommer igång med nått så brukar det gå lättare och förhoppningsvis lossnar det då på fler fronter.
 Vi hoppas på det. Är nog lite stressad inför flytten tror jag, hoppas på att vi kanske kan köra i alla fall ett lass i helgen. Om inte så får jag väl släpa mig in till stan och börja packa ner i kartonger i alla fall. Det tar ju rätt lång tid och är väldigt tråkigt så det blir skönt att få det gjort.
Tur att det redan finns så mycket grejer här hemma hos älsk så att jag inte behöver packa upp så mycket ;-)
Hmm... nä nu måste jag ta mig för något. Det är över 20 minusgrader ute så jag går inte ut i onödan, städade hela huset gjorde jag igår. Så det är ju egentligen ett ypperligt tillfälle att få lite pluggat. Vi får väl se ;-)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0