Tredje dagen, I´m still going strong

Inte ett bloss sen i lördags natt, inte ett enda! Är så stolt över mig själv så jag håller på att pysa iväg =)
Det har enligt mig gått över förväntan, så om jag klarar den här dagen (tredje dagen är alltid värst) så kan det väl inte bli annat än lättare sen?!?!?
Jag har säkerligen varit lite grining (förlåt älskling) men inte på långa vägar haft såna utbrott som jag trodde jag skulle få, har inte heller ätit så överdrivet mycket, vilket är väldigt vanligt att man gör, speciellt godis ( dock undrar jag om det är lagligt att äta äppelpaj med vaniljsås till frulle?!?!? ;)) Kan till och med dricka kaffe utan att bli galen =)
Ska träffa en kompis idag som trots alla försök inte har slutat blossa än, ska bli kul att se hur det går, har som hållt mig på avstånd från stan över huvudtaget de senaste dagarna (förlåt alla vänner, unviker inte er, bara röken =)) Jag bara måste fixa det den här gången, om inte för mig egen så för min älsklings skull!
Neeh, nu ska jag nog ta och smygdiska innan älskling vakanr till liv ;)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0