Sommaravslutning...

Då har den kommit återigen då, sommarens sista helg, usch va fort den har gått. Nog för att det säkert kan bli fint väder fler helger framöver, men det är sista helgen innan skolan börjar igen och det blir dax att sitta uppe och läsa till kl 3 på morron och ögonen blöder, tentor och tentaångest och massa annat. Mycket roligt också såklart.
Jag då som är en väldigt velig person som aldrig kan bestämma sig riktigt har nu bytt utbildning igen. 3:e gången gillt heter det ju, så vi får hoppas att det blir rätt den här gången. Börjar på måndag, och eftersom allt blir helt nytt igen så är det inte utan att jag är lite pirrig =) Nu ljög jag lite, allt är inte nytt bara utbildningen och kurskamraterna, skolan har jag gått på förut he,he. So Karlstads univerisitet here you have me again! ;-P
Det ska bli himla skönt att kunna gå upp vid normala tider på morron och inte runt en 04:30 sådär, och himla skönt att veta att man inte behöver vänta 3-4 timmar på att få åka hem när man slutat. Tror det kommer att göra mycket inte minst för mitt humör och för motivationen att plugga.
Men ikväll ska jag inte tänka på sånt, nej ikväll blir det bara myspys med älskling och goda vänner. Alkohol och god mat ingår såklart ;-)
Ha en underbar helg alla!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0