Meeeeennnnn!!!

Orka! Puh, det har varit en ganska jobbig dag idag. Inte för att jag gjort något direkt ansträngande, utan mest humörmässigt sett. Jösses, det svänger ju värre än det värsta kalaset :-S
Men det är tacken man får för att man är duktig och slutar röka det, en så kallad biverkning av rökstopp är nämligen nedstämdhet. Så då kan jag väl grina med gott samvete då och skylla på att jag gör det för att jag är duktig haha. Rökning kan tydligen lindra nedstämdhet och depression, kanske är därför man aldrig har haft bakisångest då?!?!
Well, well jobbigt är det i alla fall när det håller på och svänger så, får fan ta och bestämma sig. Kan ju inte lipa för inget, speciellt som jag verkligen inte har nått att göra det för. Och om jag inte gör det då är jag sur istället, inge bättre det. Men det går väl förhoppnigsvis över inom kort. I morgon har jag förövrig klarat av min första helt, totalt nikotinfria vecka sen jag va 14 år, känns väldigt bra och det känns lite lättare för varje dag  =) Damn I´m proud!!! =D



//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0