Helt lost!

Sitter just nu som en halvapatisk grönsak i soffan, är så trött så trött. Tror jag skulle kunna sova dygn i sträck om jag slapp bli störd av väckarklockor och annat.
Det är lite mycket med allt just nu, fick tillbaka min underkända tenta idag som jag förvisso fick högre poäng än väntat på (men det hjälper ju inte), har ett stort grupparbete framför mig som ser ut att ta typ all ledig tid framöver (engagemang typ = 0 från min sida just nu), fattigare än en kyrkråtta för tillfället (ändå envisas det med att ramla in räkningar som ska vara betalda i mitten på månaden) Det borde vara förbjudet!
Det finns i alla fall en positiv sak idag (och många dagar framöver hoppas jag) Det är varmt och skönt och solen lyser. Alldeles, alldeles underbart tycker jag!
Får se om jag kan lägga mig i badet en sväng utan att somna =)


 (www.crazyprofile.com)

Är bara lite "emo" idag....
//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0