100

Jag tror det är nått fel på mig, allvarligt alltså! Varenda gång jag läser nått om bantning eller ser nått om det på tv så blir jag sugen på godis. Det slår aldrig fel. Det borde ju logiskt sett vara tvärt om. Just nu t. ex sitter jag och kollar på Du är vad du äter och knaprar apelsinchoklad. I och för sig så är den stackars tjejen som är med mycket större än vad jag är, men jag är inte smalast i världen och kan lika gärna hamna där själv om jag har otur. Igen får jag väl säga, var en gång i tiden väldigt stor men lyckades bli av med ca 40 kg. I och för sig så brukar jag alltid tänka att jag aldrig ska hamna där igen och det kanske bidrar.
Men jag tycker fortfarande att det är helt sjukt att man kan bli sugen på godis när man kollar på program som Du är vad du äter. Jag ska i alla fall inte sluta mina dagar som en chokladkaka med apelsinkrokant!

(www.tankekorn.nu)

//A

(By the way detta var mitt 100:e inlägg därav rubriken, den har inget med vikten att göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0